Kapcsolat

Amennyiben kapcsolódási problémákat észlel a Festina Connected órája és egy új telefon között:

  1. Festina Connected óráját párosította már az új telefonjával?
    • Beállítások -> Bluetooth menü a telefonon.
    • Ha itt már párosított eszközként jelenik meg a Connected órája, akkor törölje azt.
    • Kattintson ⓘ a “Festina Connected” eszközre, majd "Eszköz elfeljtése".
  2. Tartsa nyomva 5 mp-ig az alsó és a felső nyomógombot egyszerre.
  3. Nyissa meg a Festina Connected alkalmazást és kapcsolódjon az órájához Nyissa meg a Festina Connected alkalmazást és kövesse az ott olvasható utasításokat.

Javasoljuk, hogy mindig a legfrissebb operációs rendszer fusson az Ön telefonján illetve frissítse mindig a Festina Connected alkalmazást is.

Amennyiben még mindig nem működik a kapcsolódás további két dolgot javaslunk elvégezni:

  1. Kapcsolja ki a Bluetooth funkciót a telefonon, várjon 10 másodpercet és kapcsolja be újra. Ez általában a kisebb problémákat megszünteti.
  2. A telefon újraindításával általában a leggyakoribb kapcsolódási hibák megszüntethetőek.

Mi mindig készen állunk, hogy segítsünk. Ha a fenti lépések elvégzése után is segítségre lenne szüksége forduljon hozzánk bizalommal Műszaki segítség lépjen kapcsolatba a támogatással.

Kövesse az alábbi lépéseket, ha problémába ütközik a Festina Connected óra új telefonhoz való csatlakoztatása során

  1. Festina Connected óráját párosította már az új telefonjával?
    • Beállítások -> Bluetooth menü a telefonon.
    • Ha a telefonhoz Festina Connected óra van párosítva, meg kell szüntetnie a párosítást.
  2. Nyomja meg és tartsa lenyomva a felső és alsó nyomógombot 5 másodpercig
  3. Nyissa meg a Festina Connected alkalmazást és kapcsolódjon az órájához Nyissa meg a Festina Connected alkalmazást és kövesse az ott olvasható utasításokat.

Ha még mindig nem tud csatlakozni

  1. Kapcsolja ki a Bluetooth-t, várjon 10 másodpercet, majd kapcsolja be újra. Ez gyakran megoldja a kisebb kapcsolódási problémákat.
  2. A telefon újraindítása általában megoldja a legtöbb csatlakozási problémát.

Javasoljuk, hogy a legújabb operációs rendszer verziót futtassa telefonján és a Festina Connected alkalmazás legújabb verzióját.

Ha követte a fenti lépéseket, és a probléma továbbra is fennáll, kérjük lépjen kapcsolatba a támogatással.

Amint a telefonja ismét a megfelelő hatótávolságon belülre kerül automatikusan csatlakozni fog az órájához. Kérjük vegye figyelembe, hogy ez akár 1 percet is igénybe vehet. Az óra bármelyik gombjának megnyomásával csökkentheti a kapcsolódáshoz szükséges időintervallumot.

Ha az óra ennek ellenére nem kapcsolódna:

  • Ellenőrizze, hogy a Festina Connected applikáció fut a háttérben
  • Bluetooth bekapcsolásra került a telefonján

Javasoljuk, hogy mindig a legfrissebb operációs rendszer fusson az Ön telefonján illetve frissítse mindig a Festina Connected alkalmazást is.

Ha még mindig nem tud csatlakozni

  1. Amennyiben lehetséges frissítse telefonja operációs rendszerét a legújabb verzióra és figyeljen arra, hogy a Festina Connected alkalmazás is mindig frissítésre kerüljön.

  2. Amennyiben még ezek után is problémát tapasztal:

  3. Ha az órája a telefon újraindítása után sem kapcsolódik javasoljuk, hogy távolítsa el az alkalmazást, indítsa újra az óráját és ezek után telepítse újra az alkalmazást.

Ha követte a fenti lépéseket, és a probléma továbbra is fennáll, kérjük lépjen kapcsolatba a támogatással.

Az óra automatikusan újracsatlakozik a telefonhoz, ha hatótávolságon belül van. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az óra csatlakoztatása akár egy percig is eltarthat. Nyomja meg az órán lévő gombok bármelyikét, hogy csökkentse azt az időt, amely alatt az óra csatlakozik a telefonhoz.

Ha az óra nem csatlakozik újra, győződjön meg róla

  • Ellenőrizze, hogy a Festina Connected applikáció fut a háttérben
  • Bluetooth bekapcsolásra került a telefonján
  • A helymeghatározási engedély engedélyezve van a Festina Connected alkalmazáshoz a telefon beállításaiban

Javasoljuk, hogy mindig a legfrissebb operációs rendszer fusson az Ön telefonján illetve frissítse mindig a Festina Connected alkalmazást is.

Ha még mindig nem tud csatlakozni

  1. Kapcsolja ki a Bluetooth funkciót, várjon 10 másodpercet, majd kapcsolja be újra. Ez gyakran megoldja a kisebb csatlakozási problémákat.
  2. A telefon újraindítása megoldhatja a legtöbb kapcsolódási problémát.
  3. Ha az óra a telefon újraindítása után sem tud csatlakozni, végezze el az óra és az alkalmazás teljes alaphelyzetbe állítását.

Mi mindig készen állunk, hogy segítsünk. Ha a fenti lépések elvégzése után is segítségre lenne szüksége forduljon hozzánk bizalommal Műszaki segítség

lépjen kapcsolatba a támogatással.

Ha még mindig hozzáfér a régi telefonjához

  • A régi telefonon
    • Válassza a Festina Connected -> Beállítások -> Felejtsd el az órát.
    • A telefon Bluetooth-beállításaiban távolítsa el a Festina Connected csatlakoztatott eszközként, ha még mindig csatlakozik.
  • Az új telefonon.
    • Telepítse a Festina Connected alkalmazást, és kövesse az alkalmazás utasításait az óra csatlakoztatásához.

Ha nem fér hozzá régi telefonjához

  • Állítsa alaphelyzetbe az órát a felső és az alsó nyomógomb egyidejű lenyomásával 5 másodpercig.
  • Telepítse a Festina Connected alkalmazást, és kövesse az alkalmazás utasításait az óra csatlakoztatásához.

Az Android 6.0 vagy újabb és az iOS 12 vagy újabb rendszerű telefonokat támogatjuk.

close

Wishlist