Visszaküldés és csere

Ha meggondolod magad vagy élni szeretnél az elállási joggal a termék átvételétől számított 14 napon belül ezt megteheted.

Az elállási jog alkalmas annak a problémának a kezelésére is, hogy ha nem az termék érkezett meg, amit megrendeltél, vagy ha a rendeléskor vállalt szállítási határidő nem teljesült. Ha így szeretnél eljárni akkor a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül küld vissza vagy hozd vissza hozzánk.

A visszaküldés költségét neked kell állnod, amennyiben igénybe veszed a visszaküldési kényelmi szolgáltatásunkat, akkor a "Visszaküldési Kényelmi Szolgáltatás" menüpontban megtalálható összeget levonjuk majd az általad korábban kifizetett - és most jóváírásra kerülő - összegből.

  1. Visszaküldési folyamat megkezdése:

    A visszaküldési eljárás elvégzéséhez két lehetőség közül választhat, amelyek attól függően változnak, hogy regisztrált ügyfél vagy-e:

    • Nem regisztrált felhasználó: menjen a Visszaküldések részre, adja meg e-mail címét és a rendelési számot (írja be a teljes számot, betűkkel és szóközök nélkül, például:
      • Adjon meg egy jelszót az e-mail címének regisztrálásához és a személyes ügyfélterület eléréséhez.
      • Az ügyfélterületen belül menjen a következőre: Fiókom > Visszaküldéseim, és kövesse a megadott lépéseket.
    • Regisztrált felhasználó: menjen a Fiókom Visszaküldéseim részre, és kövesse a megadott lépéseket. Ha regisztráció nélkül adott le rendelést, kövesse a korábbi pontban (Nem regisztrált ügyfél) leírt lépéseket.
  2. Válassza ki a visszaküldési módszert:

    A visszaküldéshez választhatja az Ön számára legkényelmesebb lehetőséget

    • Házhoz szállítás: Egy UPS futár fogja felvenni a visszaküldést a megadott dátumon.
    • UPS Access Point: Adja le a csomagot az Ön által választott UPS Access Pointon.
  3. A visszaküldési kérelem megerősítése:

    Miután a Festina jóváhagyta a visszaküldési kérelmet, egy e-mailt fog kapni, amely a jóváhagyásról tájékoztat.

    Az e-mailben megtalálja a visszaküldési címkét és a szállítási jegyet. A visszaküldési címkét és a szállítási jegyet letöltheti a következőről: Fiókom > Visszaküldéseim.

  4. Csomag előkészítése:
    • Helyezze fel a visszaküldési címkét a küldeni kívánt doboz tetejére.
    • Helyezze be a szállítási jegyet a dobozba.
    • Annak érdekében, hogy a termék tökéletes állapotban érkezzen meg raktárunkba, használja újra ugyanazt a dobozt, amelyben a termék érkezett.
    • Javasoljuk, hogy töltse ki a dobozt védőpapírral, hogy elkerülje az ütődéseket és karcolásokat.
  5. Visszatérítés:

    Miután a termék megérkezett központi raktárunkba, ellenőrzésre kerül annak megerősítése érdekében, hogy a termék megfelel-e a visszaküldésre alkalmas feltételeknek.

    • Ha a termék megfelel a feltételeknek, a fizetett összeg (a visszaküldés szállítási költségével csökkentve) a következő 15 napon belül visszatérítésre kerül az eredeti fizetési módszeren keresztül.
    • Ha a termék nem felel meg a feltételeknek, a fizetett összeget nem térítik vissza, és a terméket visszaküldik.

A termék visszaküldésének a költsége a vásárlót terheli. Amennyiben szeretnéd a visszaküldést lebonyolítjuk helyetted, ennek költségét pedig a visszatérítendő termék árából fogjuk levonni. Nincs más teendőd, csak készítsd össze a visszaküldendő terméket, a GLS futár pedig az általad megadott helyszínen és időintervallumban érkezik majd, hogy átvegye azt tőled. A Visszaküldési Kényelmi Szolgáltatás költsége: 4.000 Ft A szolgáltatás kizárólag Magyarország közigazgatási határán belül vehető igénybe.

A visszaküldési igény elküldése után a fiókodban a “Termék visszaküldés” pontban találod meg az azonosítót, de a részedre elküldött visszaigazoló e-mailben is mindig látható.

Amennyiben az eredetileg megvásárolt terméket egy attól eltérőre szeretnéd kicserélni - a 14 napos elállási időn belül - akkor kérlek indítsd el a visszaküldési folyamatot és ezzel párhuzamosan rendeld meg az új terméket.

close

Wishlist