Megrendelések

A már leadott rendelésed módosításával vagy törlésével kapcsolatosan kérlek vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Amennyiben a megrendelt terméket még nem adtuk át a futárszolgálatnak akkor valószínüleg még tudjuk azt módosítani vagy törölni. Ha a megrendelt terméket már átadtuk kiszállításra a futárszolgálatnak akkor módosításra vagy törlésre már nincs lehetőség.

Szeretnénk felhívni a figyelmedet arra, hogy a megrendelt termék átvétele után 14 napon belül bármikor indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől és visszaküldheted részünkre a megvásárolt terméket. A visszaküldés költsége minden ilyen esetben téged terhel.

Természetesen! A vásárlási folyamat során jelezni tudod ha a szállítási cím eltér a számlázási címtől. Egyetlen számlázási adathoz több, különböző szállítási címet is fel tudsz venni.

Regisztrált felhasználóként a „Fiókom” részben találod meg a rendelési számod és a rendeléseddel kapcsolatos összes információt → Rendelési előzmények és részletek.

Regisztráció nélküli vásárlás esetén pedig kattints a visszaigazoló e-mailben található „Szállítmányom nyomon követése” linkre.

Amint a megrendelt terméket átadtuk kiszállításra a GLS futárnak a nyomonkövetési azonosítót látni fogod a megrendelés részleteinél, ennek segítségével pedig látni fogod, hogy mikor számíthatsz annak érkezésére.

close

Wishlist